Email
Пароль
Запам'ятати мене
Забули пароль?
Відміна
ВАШ РЕГІОН:
Київ
Київ
Черкаси
Біла церква
Бориспіль
ГАРАНТІЯ

Компанія «Еталон-Україна» цінує кожного Клієнта, дорожить співпрацею і створює комфортні для Вас умови. Компанія гарантує якість питної води, яке відповідає високим міжнародним стандартам, а також пропонує високоякісні супутні товари (кава, чай).
Вода «Еталон» ретельно перевіряється на всіх етапах виробництва:
•    Щодня власна лабораторія відстежує фізико-хімічні та мікробіологічні основні показники води
•    Щомісячно проводиться аналіз місця видобутку води
•    Щорічно завод- виробник води проходить Систему Управління безпекою харчових продуктів і отримує сертифікат ДСТУ ISO 22000: 2 007 (НАССР)
•    Питна вода, бутлі, пробки мають сертифікати якості
•    Всі співробітники регулярно проходять медогляди
Компанія «Еталон-Україна» для підтримки стабільності в бізнесі надає якісний сервіс доставки питної води та ремонт обладнання на високому рівні. Ви завжди отримаєте кваліфікований сервіс, який забезпечить довгу і ефективну роботу якого-небудь устаткування для вживання питної води.

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

Непродовольчі товари
Ви можете обміняти чи повернути непродовольчі (помпи, диспенсери, підставки та ін.) товари належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, але за умови якщо товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, документи.
Повернення непродовольчого товару неналежної якості:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
•    1) пропорційного зменшення ціни;
•    2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
•    3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
При виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Істотним недоліком вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:
•    а) він взагалі не може бути усунутий;
•    б) на його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
•    в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в договорі.
У разі коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то витрати, пов’язані з його поверненням, бере на себе магазин. Якщо ж придбаний товар був належної якості, то витрати, пов’язані з його поверненням, а також пересилання грошей здійснює покупець.»

Продовольчі товари
Згідно з Постановою КМУ від 19.03.1994 р № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» не підлягають обміну (поверненню) продовольчі товари належної якості.
У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту він підлягає заміні на харчовий продукт, який придатний до вживання, або споживачеві повертаються сплачені ним кошти за умови наявності документу, що підтверджує факт купівлі харчового продукту.

 

ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ - ЗАПОРУКА плідної  співпраці!

Copyright © Etalon-Ukraine 2015. All Rights Reserved.
Компанія "Еталон-Україна", Україна, Київ, вул. Олекси Тихого (вул. Виборзька), 78, тел.: +38 (044) 20-707-20, (067) 404-77-77.