ВАШ РЕГІОН:
Київ
Київ
Черкаси
Біла церква
Бориспіль
ПАМ'ЯТКА
КЛІЄНТАМ
Компанія «Еталон» завжди прагне до вдосконалення якості сервісного обслуговування. І Ви, дорогі клієнти, а також всі ті, хто планує співпрацю, можете в цьому допомогти. Потрібно запам'ятати всього лише декілька нехитрих правил:
При прийомі товару звертайте увагу на наявність ковпачка "першого розкриття" з логотипом "Еталон" і захисної етикеткою на пробці з датою виробництва та номером партії:
- При відсутності захисної етикетки Ви маєте право не приймати товар;
Бланк замовлення, заповнений Вашою рукою, дозволить вирішити будь-які спірні питання:
- Перевіряйте інформацію, яку записав у замовленні експедитор (водій)
- У разі виникнення питань при отриманні товару, Ви можете негайно зв'язатися за тел. 20-707-20
Дбайливо ставтеся до тари (бутлі єм.18,9 л.)
- Не кидайте бутиль, навіть якщо він порожній.
- Не наливайте в бутлі будь-які рідини, в тому числі воду з-під крану.
- Не кидайте в бутлі сторонніх предметів.
- У холодну пору року не залишайте бутлі на морозі - замерзла вода руйнує бутиль.
- Уникайте потрапляння на бутель (порожній або з водою) прямих сонячних променів.
- Зберігати бутлі бажано, із закритою пробкою
Для клієнтів, які працюють з нами по ген. довіреності, зразок її заповнення знаходиться тут
Завантажити бланк можна тут
Шановні клієнти !
Ми відкриті для спілкування.
Отримана від Вас інформація допоможе поліпшити наше сервісне обслуговування!