Email
Пароль
Запам'ятати мене
Забули пароль?
Відміна
ВАШ РЕГІОН:

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined variable: list_regions

Filename: ua/article.php

Line Number: 216

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Invalid argument supplied for foreach()

Filename: ua/article.php

Line Number: 216

A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Undefined variable: list_regions

Filename: ua/article.php

Line Number: 221

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Invalid argument supplied for foreach()

Filename: ua/article.php

Line Number: 221


НОВИНИ

Проект телеканалу 1+1 «Життя без обману» про виробництво ТМ «Еталон»

ТОВ «Компанія Субос» виробник питної води ТМ «Еталон»  дала відповіді  редакції проекту «Життя без обману» телеканалу 1+1 на питання журналістів, що стосуються  виробництва води ТМ «Еталон» у форматі 18,9 л.

  1. Яке походження негазованої води, яку ви розливаєте у бутлі (джерельна, артезіанська, водопровідна)? Де саме вона видобувається?

ТОВ «Субос» займається видобутком та розливом питної води ТМ «Еталон». Вода видобувається із власної свердловини розташованої по вул. Виборзька, 78. Глибина свердловини 323м, артезіанська вода Юрського горизонту.

 

  1. Яку очистку (вид обробки) проходить ваша вода перед тим, як ви фасуєте її у бутлі? Як називається засіб, яким ви миєте бутлі?

Перед розливом вода проходить доочищення на механічних, вугільних та катіонітових фільтрах, знезаражується озоном та ультрафіолетом. Хлорування під час підготовки води не використовується.

Підготовка бутлів об’ємом 18,9л здійснюється на автоматизованій лінії розливу ( мийка при температурі 600С з лужним миючим засобом, який має дозвіл МОЗ; ополіскування бутля, дезинфекція озоном і ополіскування підготовленою водою).

 

  1. Що означає напис на ваших бутлях «вода оброблена»?

Згідно вимог ДСанПиН 2.2.4-171-10 виробник питної води повинен на етикетці зазначати вид води (оброблена, необроблена і т.д.). Оброблені – питні води, що виготовляються з води, отриманої з поверхневих джерел питного водопостачання, підземних джерел питного водопостачання шляхом очищення чи домінералізації.

 

  1. Які антибіотики ви додаєте у воду, аби подовжити її термін зберігання?

 Антибіотики на виробництві ТМ «Еталон» не використовуються.

 

  1. Які консерванти ви додаєте у воду?

 У воду, яка має термін зберігання 6 місяців, для забезпечення мікробіологічної безпеки ми добавляємо срібло в кількості не більше 0,025мг/дм3, що не заперечує вимогам ДСанПиН 2.2.4-171-10 „Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною”.

 

  1. Чи хлоруєте ви воду, яку фасуєте у бутлі?

 Даний метод не використовується

 

  1. Чому вашу воду не можна зберігати за температури вище 20 градусів?

Вода питна бутильована повинна зберігатися при температурі не вище 20 градусів, так як вода – це жива речовина, в якій під дією температурного режиму можуть відбуватися різні фізико-хімічні та мікробіологічні процеси, які можуть вплинути на якість продукції.

Даний температурний режим зберігання встановлюється МОЗ України під час дослідження продукції.

 

  1. Ваші бутлі багаторазові. Скільки разів їх використовують? Чи безпечно це?

Розлив води здійснюється в тару полікарбонатну об’ємом 18,9л та ПЕТФ тару об’ємом 5,0л та 0,5л. Вся тара має дозвіл МОЗ для застосування в даній сфері. Полікарбонатна тара багаторазового використання. Заміну даної тари ми здійснюємо по мірі зносу. Безпечність даної тари підтверджується сертифікатами якості та мікробіологічними та фізико-хімічними дослідженнями, які здійснюють наші власні атестовані в державному порядку лабораторії.

 

  1. Чим ви знезаражуєте бутлі перед тим, як заливати в них воду?

 Процес мийки бутлів  описаний в п.2.

 

  1. З чого складається ціна бутля вашої води?

Ціна бутля води складається з собівартості, обслуговування клієнтів, доставки води. Якість та контроль виробництва на всіх етапах. На виробництві води ТМ «Еталон» впроваджена система НАССР, яка гарантує безпечність води.

 

  1. Чи траплялися випадки фальсифікації вашої ТМ води?

Був один випадок фальсифікації нашої води. Недобросовісний дилер, який купував нашу тару і розливав неякісну воду під ТМ «Еталон». Ця ситуація була вирішена в адміністративному  порядку.

 

  1. Чи були вами зафіксовані випадки, коли працівники доставки підміняли бутлі?

 Таких випадків не було зафіксовано.

 

 

 

 

У Вашому листі зазначено, що інформація, яку Ви просите надати, необхідна для підготовки програми, присвяченої питній воді із доставкою. Мета програми «Життя без обману»  - покращення рівня обізнаності глядачів із технологією виробництва та шляхом питної води від джерела видобутку до клієнта.

Таким чином, з інформацією, що буде висвітлена у програмі, ознайомиться широке коло глядачів – споживачів питної води.  А тому, враховуючи суспільну значимість питань, що піднімаються у програмі «Життя без обману», специфіку програми та її репутацію телевізійного продукту, що створюється з метою донесення до споживачів експертної, достовірної, об'єктивної та корисної інформації, просимо Вас звернути увагу на наступне.

Поширення інформації, зокрема, про технологію виробництва, шлях питної води від джерела до бутля та до споживача, шляхом транслювання програми в ефірі телевізійного каналу, який має одну із найбільших в Україні аудиторій глядачів, є одним із шляхів формування у споживачів питної води думки про ту чи іншу питну воду, а відповідно, може формувати інтерес споживачів до певної продукції, надаючи виробникам такої продукції незаконних конкурентних переваг.

А тому в зазначеному контексті, надзвичайно важливим є донесення до споживачів саме достовірної, об’єктивної та підтвердженої інформації, так як доведена до широкого кола споживачів, але не підтверджена належним чином інформація, що не відповідає дійсності, порушуватиме законні права та інтереси виробників питних вод з доставкою, може дискредитувати їх, а відповідно, несе в собі ознаки недобросовісної конкуренції. 

Так, відповідно до  Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», однією із форм недобросовісної конкуренції є дискредитація суб’єктів господарювання та поширення інформації, що вводить в оману.

Згідно із ст. 8 вказаного Закону дискредитацією суб'єкта господарювання є поширення у будь-якій формі неправдивих, неточних або неповних відомостей, пов'язаних з особою чи діяльністю суб'єкта господарювання, у тому числі щодо його товарів, які завдали або могли завдати шкоди діловій репутації суб'єкта господарювання.

Статтею 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» передбачено, що недобросовісною конкуренцією є поширення інформації, що вводить в оману, а саме: повідомлення суб'єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання. Інформацією, що вводить в оману, є, зокрема, відомості, які містять неповні, неточні або неправдиві дані про походження товару, виробника, продавця, спосіб виготовлення, джерела та спосіб придбання, реалізації, кількість, споживчі властивості, якість, комплектність, придатність до застосування, стандарти, характеристики, особливості реалізації товарів, робіт, послуг, ціну і знижки на них, а також про істотні умови договору.

Відповідно до ст. 10 Паризької Конвенції «Про охорону промислової власності», актом недобросовісної конкуренції вважається будь-який акт конкуренції, що суперечить чесним звичаям у промислових і торговельних справах.

Статтями 21 та 24 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» встановлено, що вчинення суб'єктами господарювання дій, визначених цим Законом як недобросовісна конкуренція, тягне за собою накладення штрафу у розмірі до п'яти відсотків доходу (виручки) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) суб'єкта господарювання за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф. Особи, яким завдано шкоду внаслідок вчинення дій, визначених цим Законом як недобросовісна конкуренція, можуть звернутися до суду із позовом про її відшкодування.

В інформаційному листі Антимонопольного комітету України від 17.02.2009 р. N 21-15/02-1244, N 54/01 вказується на те, що зовсім не обов'язково, щоб суб'єкт господарювання, який чинить протиправні "дії у конкуренції", та особа, права якої порушені такими діями, здійснювали господарську діяльність на одному товарному ринку, тобто, щоб задіяні товари і послуги були взаємозамінними або конкуруючими.

Тому, звертаємо особливу увагу на необхідність використання при підготовці програми «Життя без обману» про питну воду з доставкою лише достовірних та обґрунтованих фактів та підтвердженої інформації. В свою чергу, ТОВ «Компанія Субос» гарантує, що уся наведена в даній офіційній відповіді на Ваш лист інформація є достовірною та, при необхідності, може надати необхідні документи та обґрунтування наведених в даному листі відомостей.

Наше товариство є добросовісним виробником, дотримується всіх наявних вимог законодавства в сфері видобування та виробництва питної води, використовує передовий досвід та технології і т.д. виключно з метою забезпечення наших споживачів якісною водою. Місія компанії розповсюджувати здоровий спосіб життя.  Ми надзвичайно високо цінуємо свою репутацію та репутацію ТМ Еталон, в яку вкладаються інвестиції та самовіддана праця всього колективу товариства, тому звертаємось з проханням до Вас, використовувати надану нами інформацію  виключно в тому вигляді, змісті, контексті та викладі, як це наведено в нашому листі. 

З метою недопущення неправдивої подачі чи якогось іншого способу використання інформації, наданої в цьому листі, ТОВ «Компанія Субос» вже розміщено на своєму офіційному інтернет-сайті лист звернення від редакції проекту «Життя без обману»  та цю відповідь.

13.04.2016